1. O nas

Strona www.biokominek-shop.pl należy do i jest prowadzona przez

Biopejs-shop.dk
CC-Trading ApS
Hadsundvej 70-72
9000 Aalborg
Dania
CVR: DK34607907
Zarejestrowana w Danii - Komuna w Aalborg

Email: info@biokominek-shop.pl
Telefon: +45 42 90 90 84

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, użyj powyższych danych.

 

2. Skontaktuj się z nami

2.1 Jeśli złożyłeś u nas zamówienie lub składasz ofertę, aby zakupić towary. Wyślemy Ci maila potwierdzającego otrzymanie twojego zamówienia. 

2.2 Kiedy już przejrzymy twoje zamówienie, wyślemy Ci ponownego maila w celu potwierdzenia zamówienia i zawarcia między nami umowy.

2.3 W razie gdy nie będziemy już posiadać wybranego przez Ciebie produktu lub gdy zostanie popełniony błąd dotyczący ceny poinformujemy Cię o tym. Nie otrzymasz maila potwierdzającego twoje zamówienie oraz nie dojdzie do zawarcia umowy. 

2.4 Zdjęcia produktów znajdujące się na naszej stronie internetowej umieszczone są jedynie w celu ich zobrazowania. Twoje produkty mogą się nieco od nich różnić. Nie będą zawierać żadnego z przedstawionych akcesoriów, chyba że są one wymienione w specyfikacjach produktu. Choć towary mogą być ukazane już złożone, wymagają złożenia ich przez Ciebie. 

2.5 Zrobiliśmy co w naszej mocy aby na naszej stronie ukazać kolory produktów w pełnej okazałości. Nie możemy jednak zagwarantować, że twój monitor pokaże ich identyczny kolor.

2.6 Chociaż staramy się być tak dokładnymi jak to tylko możliwe, wszystkie informacje są podane w zaokrągleniu. 

2.7 Umowa zgodna jest z Polskim prawem. 

2.8 Składając u nas zamówienie, zgadzają się Państwo na te warunki, politykę prywatności oraz warunki korzystania z naszej strony internetowej. 

 

3. Jak złożyć zamówienie

3.1 Możesz użyć naszej strony internetowej w celu złożenia zamówienia. Wystarczy, że wybierzesz produkt, który chcesz kupić i dodasz go do koszyka. Przedmioty, których nie potrzebujesz, mogą zostać usunięte z koszyka kiedy tylko zechcesz. Jeśli wolisz zamówić przez telefon, możesz to zrobić dzwoniąc pod numer +45 25 94 60 25.

3.2 Koszta wysyłki będą widoczne jeszcze przed złożeniem zamówienia. 

3.3 Będziesz zobowiązany zapłacić za produkty w czasie zamawiania. 

3.4 Używamy bezpiecznych ułatwień płatności przy zamówieniach online. Za zamówienie możesz zapłacić kartą Visa lub MasterCard.

3.5 Ceny promocyjne obowiązują tylko w określonych przedziałach czasowych. 

3.6 Wszystkie ceny oferowane na naszej stronie są w walucie polskich złotych i mają odliczony aktualny podatek VAT.

3.7 Kiedy już zamówienie zostanie zatwierdzone, wprowadzanie zmian może być niemożliwe lub mogą pojawić się dodatkowe opóźnienia lub dopłaty. 

3.8 Kiedy twoje zamówienie będzie gotowe, poinformujemy Cię o dacie wysyłki. 

 

4. Dostawa i koszta wysyłki

4.1 Towar zazwyczaj wysyłany jest z naszego magazynu w ciągu 1-2 dni roboczych i każda data wysyłki jest szacowana i może się zmienić bez powiadomienia o niej. Twoja zapłata nie zostania pobrana dopóki wysyłka nie zostanie wysłana z naszego magazynu. 

4.2 Zazwyczaj przesyłka dowożona jest w ciągu 5 dni roboczych.

4.3 Twoja przesyłka może przyjść w więcej niż jednej dostawie. 

4.4 Nasze produkty dostarczymy na teren całej Wielkiej Brytanii i Irlandii. Niestety nie dostarczamy produktów w tereny górskie/ wyspy Szkocji. Możemy jednak dostarczyć przesyłkę innej firmie przesyłkowej, która w twoim imieniu dostarczy tam przesyłkę. 

4.5 Dostarczymy przesyłkę w miejsce podane w twoim zamówieniu. Aby odebrać przesyłkę musisz być wtedy w domu, czyli zazwyczaj między 9:00 a 18:00 od Poniedziałku do Piątku. Nie odpowiadamy za straty/ szkody, jeśli zlecisz kurierowi pozostawianie paczki bez nadzoru. 

4.6 Większość naszych produktów jest ciężkimi przedmiotami więc Twoja pomoc może być potrzebna kurierowi do wyładowania przesyłki. 

4.7 Pozbycie się opakowania jest twoim obowiązkiem.

4.8 Jeśli pod podanym adresem nie znajdzie się nikt kto mógłby odebrać przesyłkę, produkt może zostać zwrócony do fabryki. Za kolejną dostawę firma ma prawo nanieść dodatkową opłatę. 

4.9 Jeśli zmienisz adres na jaki przesyłka już została wysłana, mamy prawo do nałożenia dodatkowej opłaty za dowóz ustalonej przez naszych kurierów.

4.10 Prosimy o sprawdzenie przedmiotów podczas dostawy - kurier powinien zostać poinformowany o niedostarczonych lub uszkodzonych produktach lub skontaktuj się jak najszybciej z nami. 

4.11 Jeśli produkty zostały zgubione lub zniszczone w czasie transportu, prosimy daj nam znać jak najszybciej.

4.12 Przesyłki dostarczane są tylko tam, gdzie wejście do pomieszczenia jest na parterze i tylko wtedy kiedy mamy pewność, że przesyłka zostanie bezpiecznie dostarczona do pomieszczenia. Kiedy składasz zamówienie powinieneś poinformować nas o specjalnych wymaganiach dotyczących przesyłki. 

4.13 Czasem z przyczyn niezależnych od nas, przesyłka może nie dojść do ciebie ustalonego dnia. Powodem tego mogą być np. wypadki, załamania, pożary, powodzie, burze, surowe warunki pogodowe, przyczyny boskie, wojny, protesty, zamieszki, akty złośliwości lub po prostu nieobecność naszych kurierów. 

4.14 Czas nie jest istotą zamówienia, chyba że wyraźnie, pisemnie zaznaczony przez dyrektora firmy. 

4.15 Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień o wartości przynajmniej 470 zł.

Mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, w przypadku kiedy, np. wymieszasz drzwiczki z różnych modeli. Zostaną one potraktowane jako osobne zamówienia. 

5. Zwroty

5.1 Możesz zwrócić swoją przesyłkę w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Aby to zrobić, napisz do nas maila, wiadomość lub zadzwoń. 

5.2 Nie musisz podawać powodu z jakiego chcesz zwrócić produkt, jednak krótkie wytłumaczenie pomoże nam ulepszyć obsługę klientów w przyszłości. 

5.3 Jeśli anulujesz umowę, musisz zwrócić nam produkt w ciągu 14 dni. Produkt musi być zapakowany w pierwotne opakowanie, koszta zwrotu ponosisz Ty. Musisz upewnić się, że produkty zapakowane są tak aby chronić je przed zniszczeniem. 

5.4 Należy dokładnie przyjrzeć się produktowi w ciągu tych 14 dni. Nie można zwracać towaru, który już został zamontowany, chyba że jest on wadliwy. 

5.5 Zwrócimy całkowity koszt zwrotu produktu, włącznie z kosztami wysyłki / należność za transport.

5.6 Klienci biznesowi i klienci zwolnieni z zasad dotyczących dystansu, nie mogą anulować zamówienia bez wzajemnego porozumienia. 

Ta polityka zwrotów nie ma wpływu na twoje prawa - na przykład jeśli produkt jest wadliwy lub źle opisany. 

6. Wadliwe produkty / Gwarancja 

6.1 Jeśli masz problem z którymś z produktów, poinformuj nas mailowo lub napisz wiadomość zawierającą opis problemu. Pomocne dla nas będzie zamieszczenie zdjęcia pokazującego problem. Zazwyczaj należy zwrócić produkt do inspekcji. Zajmiemy się tą sprawą biorąc pod uwagę twoje prawa. 

6.2 Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta na wadliwy sprzęt i materiały podlegające warunkom tej gwarancji. 

6.3 Gwarancja producenta zawarta jest dodatkowo z prawami konsumenta, które posiadasz, twoje prawa ustawowe nie są naruszane. 

6.4 Jeśli wymiana jest konieczna, zostanie ona zaplanowana bez niepotrzebnego opóźnienia i opłaty. Zamienne produkty nie zostaną wysłane dopóki nie otrzymamy zwróconych produktów i ich nie sprawdzimy.

Poniesienie kosztów za zwrot produktów jest twoim obowiązkiem. W czasie dochodzenia zostanie Ci zwrócona odpowiednia ilość pieniędzy za przesyłkę, tylko jeśli okaże się że produkt rzeczywiście jest wadliwy. Jeśli produkt będzie w dobrym stanie, zwrócimy Ci go i to Ty będziesz musiał ponieść koszta przesyłki. 

6.5 Bio kominki powinny być czyszczone zgodnie z naszymi zasadami utrzymania kominka.

6.6 Jeśli produktu nie będzie już w naszym magazynie, zaproponujemy Ci produkt zamienny choć naszym obowiązkiem jest wymiana produktu na identyczny. W tym przypadku zaproponujemy Ci opcję refundacji.

6.7 W przypadku wadliwych produktów jesteś odpowiedzialny za ich usunięcie, jeśli jeszcze ich nam nie zwróciłeś. 

6.8 Nie możemy zagwarantować Ci koloru jaki będzie miał twój produkt, ponieważ zależy to od rodzaju produktu.

6.9 Wszystkie produkty są produkowane z tolerancją +/- 1.5 mm.

6.10 Gwarancja zastosowana została z prawem Duńskim, które mówi, że towary posiadają roczną gwarancję i 2-letni wydłużony okres zażalenia, w przypadku awarii. 

7. Gwarancja Najniższej Ceny

Dostosujemy naszą cenę do każdego innego Polskiego konkurenta w ciągu 7 dni po sprzedaży, jeśli zasady jego sprzedaży są identyczne jak nasze, biorąc pod uwagę koszta oraz zasady dostawy/wysyłki. Na naszej stronie biokominek-shop.pl oferujemy gwarancję ceny, co oznacza, że jeśli znajdziesz nasze produkty taniej w innym sklepie, dopasujemy naszą cenę do ich ceny, a nawet damy Ci zniżkę 10% od tej ceny! W ten sposób u nas zawsze dostaniesz swój bio kominek najtaniej. 

Oferta ta dotyczy wszystkich bio kominków, bioetanolu oraz akcesoriów. Aby dostosować naszą cenę do konkurencji, prosimy o przysłanie nam szczegółów na nasz email info@biokominek-shop.pl

 

8. Odpowiedzialność

8.1 Produkty sprzedawane na tej stronie zostały zaprojektowane tak aby odpowiadać prawu Wielkiej Brytanii, Niemiec, Danii, Hiszpanii, Szwecji oraz Norwegii. Nie możemy zagwarantować, że będą współgrały z zasadami prawnymi krajów innych niż Wielka Brytania, Niemcy, Dania, Hiszpania, Szwecja czy Norwegia.

8.2 Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne pośrednie i wynikowe szkody. Nie powinieneś więc instalować produktów od razu po ich otrzymaniu, a dokładnie je przejrzeć. 

9. Partnerzy Handlowi i Biznesowi

Poniższe warunki dotyczą zamówień dokonywanych przez partnerów handlowych i biznesowych. 

9.1 Zamówienia nie mogą być anulowane, chyba że po uprzednim wspólnym, pisemnym uzgodnieniu napisanym przez dyrektora naszej firmy. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania i naliczania opłat. 

9.2 Działania związane z brakującym bądź uszkodzonym towarem muszą być rozpoczęte w ciągu 2 dni od dostawy.

10. Polityka prywatności

Szanujemy twoją prywatność!

Stworzyliśmy to oświadczenie prywatności, aby zademonstrować nasze poświęcenie prywatności. Poniżej zgromadzone są nasze informacje i rozpowszechnienia stworzone dla tej strony internetowej.

Używamy twojego adresu IP w celu zdiagnozowania problemów z serwerami oraz aby zarządzać naszą stroną. Twój adres IP pomaga nam znaleźć Cię i nabyć demograficzne informacje. 

Nasza strona używa ciasteczek (cookies), aby mieć wgląd do twojej karty zakupów. Ciasteczka pomagają nam identyfikować Cię, więc możemy zapisywać informacje, dzięki czemu nie musisz wchodzić w nie za każdym razem gdy ponownie wchodzisz na naszą stronę. 

Rejestrując się na naszą stronę podajesz imię, adres email oraz inne informacje. Informacji tych używamy aby wysłać klientom informacje na temat naszej firmy. Dane kontaktowe są również używane do kontaktu z klientami gdy posiadają oni subskrypcję. Opcja ta może zostać wyłączona jeśli klient nie chce już dłużej otrzymywać maili. Dane klienta używane są do weryfikacji tożsamości użytkowników oraz w celu umieszczenia ich w systemie. 

Strona może zawierać linki do innych stron. Nie jesteśmy odpowiedzialni za praktykę prywatności ani za zawartość tych stron.

Strona ta posiada formularz zamówień, w którym mogą zapytać o informacje, produkty i usługi. Przechowujemy dane kontaktowe i unikatowe identyfikatory odwiedzających. Dane kontaktowe używane są do wysyłania poleceń i informacji o naszej firmie. Dane te pozwalają nam kontaktować się z klientami, kiedy jest to potrzebne. Użytkownicy mogą zrezygnować z otrzymywania kolejnych maili. Unikatowe identyfikatory nabywane są ze strony internetowej w celu weryfikacji tożsamości użytkowników oraz używane jako księgowane numery w naszym systemie. 

Bezpieczeństwo

Ta strona posiada środki bezpieczeństwa chroniące przed utratą, nadużyciem i zmianami informacji bez naszej wiedzy. Wszystkie informacje są chronione najbardziej zaawansowanymi metodami jakie są tylko dostępne. 

Usunięcie subskrypcji

Nasza strona daje użytkownikom poniższe opcje usunięcia danych z naszego rejestru, aby nie dostawać w przyszłości powiadomień ani maili.

Możesz wysłać nam maila odwiedzając zakładkę Kontakt.

Poprawka/Aktualizacja

Ta strona daje użytkownikom opcje zmiany i modyfikacji wcześniej podanych danych.

 

Ceny są przedmiotem do literówek na Biokominek-shop.pl